Cum comand

Navigați pe site, studiați produsele și prețurile și apoi le adăugați în coșul de cumpărături prin apăsarea butonului „Adaugă în Coș”. 

În coșul de cumpărături puteți să faceți modificări asupra produselor selectate și să ștergeți produse sau să goliți coșul.

Procesul de cumpărare se finalizează prin apăsarea butonului „Finalizează comanda”, ce apare după adaugarea unui produs în coș, sau a iconiței cu coșul de cumpărături din colțul drept al paginii. Se completează formularul de înregistrare prin introducerea informațiilor dumneavoastră (nume și prenume, număr de telefon, adresă de e-mail și adresă de livrare), după care se alege modalitatea de plată. Datele dumneavoastră sunt confidențiale și nu vor fi făcute publice. 

Toate câmpurile sunt obligatorii pentru înregistrare. Dacă nu doriți crearea unui cont, puteți opta pentru comanda rapidă.

Pentru orice nelămuriri, vă rugăm nu ezitați să ne contactați la adresa de e-mail office@stonelly.ro sau la nr. de telefon 0770.677.450.

Vă mulțumim că ați cumpărat de pe site-ul nostru!

 

Modalități de plată

Pentru produsele achiziționate pe stonelly.ro aveți la dispoziție următoarele modalități de plată:

A. Pentru comenzile din România

  • plata ramburs la primirea coletului
  • plata online cu card bancar 
  • plata prin transfer bancar (prin Internet Banking sau cu plata la ghișeul băncii)

Coșul de cumpărături va cuprinde și valoarea cheltuielilor de transport.


B. Pentru comenzile din străinătate

  • plata online cu card bancar sau cont PayPal
  • plata prin transfer bancar

Valoarea transportului poate varia în funcție de țara în care urmează să se livreze comanda, clientul fiind anunțat în prealabil de costul transportului. În facturile emise de către STONELLY se regăsesc cheltuielile de transport și TVA-ul.

Pentru mai multe informații privind cumpărăturile cu cardul, va rugăm să citiți secțiunea Politica de confidențialitate.


Din ce motiv poate fi respins cardul dumneavoastră?

Cardul dumneavoastră poate fi respins din următoarele motive:

  • Cardul poate fi expirat.
  • Este posibil să se fi atins limita maximă a cardului. Contactați banca pentru a verifica suma disponibilă din contul aferent cardului.
  • Este posibilă introducerea unei informații greșite. Vă rugăm să verificați ca toate câmpurile obligatorii să fie completate corect.


Se poate emite factura pe persoană juridică?

Da. Trebuie doar să marcați opțiunea „persoană juridică” la date personale și să completați datele fiscale solicitate.


Utilizarea cardului meu de credit pe site se realizează în condiții de siguranță?

Da, datele se transmit prin conexiuni criptate cu SSL. Pentru plata cu carduri Visa și Mastercard se vor accepta numai tranzacții CES (Comert Electronic Sigur). După verificarea cardului ca acesta sa fie inclus în sistemul CES, sistemul va contacta banca ce a emis cardul respectiv, iar cumpărătorul va autoriza comanda. În momentul în care banca va confirma autenticitatea cardului, se va realiza debitarea din contul de card. În caz contrar comanda va fi anulată.

Vă rugăm să țineți cont de faptul că vi se va putea aplica un comision proporțional sumei aferente comenzii, depinzând de condițiile pe care le aveți semnate cu banca dumneavoastră.