Politica de retur

Condiții pentru returnarea produselor

Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea produsului."

În cazul în care se dorește returnarea produselor achiziționate, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător. Acesta nu va plăti transportul în cazul în care primește un produs cu defect de fabricație sau un produs greșit.

Pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului trebuie să completezi Formularul de Retur.

Daca dorești să schimbi produsul cu o altă culoare/mărime/model, te rugăm să ne contactezi în prealabil prin email la adresa de e-mail office@stonelly.ro sau la numărul de telefon 0770.677.450.  Vom avea nevoie de numele tău, numărul comenzii și produsul pe care vrei sa îl schimbi.
Orice schimb de produs se poate face doar în limita stocului disponibil. Daca modelul dorit nu mai este în stoc, iți poti alege altul, cu achitarea eventualelor diferențe de preț.

Produsul pe care dorești să îl schimbi trebuie trimis către noi prin CARGUS  curier la adresa:Soseaua Mihai Bravu 444 , Bl V 10 , sc 3, ap 68 .

Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fi fost purtat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale, conform Legii 249/2015, art 16(8). Te rugăm să folosești același ambalaj în care ai primit comanda.

În cazul în care nu dorești schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, vă vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar în contul IBAN specificat de dvs. în Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face în maximum 10 zile calendaristice de când produsul ajunge la adresa specificată mai sus.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport a fost efectuată de expeditor (client).

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 4  retururi în ultimele 12 luni ale anului în curs.